تست سنجیدن میزان شادی
.
اطلاعات کاربری
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

تست سنجیدن میزان شادی - www.TakPayamak.com

 

جملات زیر را به دقت بخوانید و توجه به اینکه تا چه اندازه احساسات شما را توصیف می کنند ، به آنها نمره‌ای از صفر تا ۵ بدهید . مقیاس نمره‌ دهی به صورت زیر است :

در صورتی که جمله را کاملا تایید میکنید ۵ امتیاز و هرچه میزان تایید جمله پایین تر باشد ، امتیاز را از ۵ به سمت صفر پایین بیاورید .

 

 

۱- ارتباط نزدیکم را با کسانی که دوستشان دارم حفظ میکنم .

۲ـ‌ با اعضای خانواده‌ ام به خوبی کنار میآیم .

۳ـ زندگیام سرشار از عشق است .

۴ـ به کارگیری استعدادهایم کمک بزرگی به دیگران میکند .

۵ـ کارم را دوست دارم .

۶ـ در کارم به خوبی از استعدادهایم بهره می برم .

۷ـ حداقل سه دوست صمیمی دارم که منظم اوقاتم را با آنها سپری می‌کنم .

۸ـ دوست خوبی هستم .

۹ـ دیگران در صورت نیاز ، از من درخواست کمک میکنند .

۱۰ـ از مهربان بودن با دیگران احساس رضایت عمیقی می‌کنم .

۱۱ـ قلباً ترجیح می دهم که در روابطم اعطا کننده محبت باشم تا گیرنده آن .

۱۲ـ به نیازها و احساسات دیگران بسیار حساسم .

۱۳ـ زندگی ام سرشار از فعالیت‌های برانگیزاننده است .

۱۴ـ چالش‌ های هیجان‌انگیز را سرلوحه زندگی ام قرار میدهم .

۱۵ـ به فعالیت‌های متعددی علاقه دارم که میتوانم به آنها بپردازم .

۱۶ـ از خودم خوب مراقبت می کنم .

۱۷ـ وقتی را برای استراحت و تفریح در زندگی ام در نظر میگیرم .

۱۸ـ تندرستم .

۱۹ـ به داشتن شخصیت جذاب و دلپذیر شهرت دارم .

۲۰ـ در هر موقعیتی ، نیمه پر لیوان را می‌بینم .

۲۱ـ معتقدم همه چیز بالاخره درست می‌شود .

۲۲ـ در شرایط پر استرس عملکرد خوبی دارم .

۲۳ـ در اولویت‌ بندی زمان و توان لازم برای انجام امور کفایت دارم .

۲۴ـ به سادگی می توانم تا تمام شدن کارها از تفریح خودداری کنم .

۲۵ـ در هر شرایطی و با هر موقعیتی ، با آرامش برخورد میکنم .

۲۶ـ استرسی که تجربه می کنم در حدی است که زندگی ام را جالب کند .

۲۷ـ به ندرت تمام وقت خود را صرف انجام کار می کنم و زمانی را به خودم اختصاص می دهم .

۲۸ـ از زندگی ام رضایت دارم .

۲۹ـ شاد بودن را به همه چیز ترجیح می‌دهم .

۳۰ـ در مورد آینده‌ام خوشبین هستم .

جمع کل از ۱۵۰ نمره

 

 

نتیجه :

ـ پایین‌ تر از ۸۰ : افرادی که نمره‌ شان زیر ۸۰ است شادکام نیستند و نیاز به تغییر سبک زندگی دارند . غم و ناراحتی در زندگی این افراد از جمله هیجانات غالب است .

ـ ۸۰ـ ۱۲۰ : این افراد را نمی توان بسیار غمگین نامید . همان‌ طور که نمی توان آنها را شاد توصیف کرد . اگر نمره شما در این حدود قرار دارد ، به راهبردهای این شماره برای افزایش شادکامی توجه کنید و سعی کنید نگرش مثبت‌تری به زندگی داشته باشید .

ـ بالاتر از ۱۲۰ : ‌اگر نمره شما بالاتر از ۱۲۰ است ، باید گفت که شما فردس شاد هستید و تلاش کنید نگرش‌ ها و هیجانات مثبتتان را در همین سطح حفظ کنید .

 




:: موضوعات مرتبط: تست روانشناسی , ,
:: برچسب‌ها: تست سنجیدن میزان شادی ,
:: بازدید از این مطلب : 2952
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : جمعه 21 شهريور 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی